10 עזרים קטנים שתוכלו לתת לעובדים שלכם כדי לסייע להם להצליח במשימותיהם

אחד התפקידים של מחלקות כוח האדם היא לחשוב איך ניתן להקל על העובדים במהלך עבודתם ואיך להפוך את שעות העבודה לנעימות יותר. אז החדשות הטובות הן שכיום ניתן למצוא לא מעט עזרים, אשר בכוחם לסייע בהשגת המטרה – כאשר לעזרים אלו יש גם שימושים פרקטיים והם גם טומנים בחובם יתרונות נוספים, כמו העובדה שמדובר במתנה או בצ'ופר עבור העובדים.
אז אם גם אתם מעוניינים באותם העזרים להלן רשימה של חלק מהאפשרויות הרלוונטיות המוצעות:

ספל טרמי
רוב העובדים שותים במהלך היום מספר כוסות של משקאות חמים: קפה או תה. ספל טרמי איכותי יאפשר להם להנות ממשקה חם לאורך זמן. ספל טרמי ממותג נותן תחושה של שייכות.

כרית חימום
כולנו מכירים את העובדים שסובלים מקור, אלו שלובשים עליהם כמה שכבות בחורף. יחד איתם באותו חלל יכולים להימצא עובדים שהם בדיוק ההפך מהם, מה שיכול ליצור ויכוחים על המזגן. פתרון נחמד לפלונטר מיותר זה הוא כרית חימום, שיכולה להוות כמתנה חורפית, מפנקת ופרקטית לאותם העובדים.

יומן/ מחברת
יומן ממותג או מחברת ממותגת יהוו מתנות פרקטיות לעובדים, בכל התפקידים והמחלקות – למרות שאנחנו חיים בעידן המחשבים והטלפונים החכמים, היומן לא איבד מחשיבותו והוא יכול להיות פרקטי במיוחד בעבודה, לפעמים פשוט עדיף שתזכורות שונות יהיו מול העיניים. גם פליפ צ'ארט (לוח שנה שמשמש גם כתחתית לעכבר) יכול להוות תוספת מעניינת.

עטים ו/או כלי כתיבה אחרים
ואם כבר יומן או מחברת, אז חשוב להעניק לעובדים גם עט איכותי או מספר עטים שכאלו – בכל זאת, עט זה מוצר נדרש, והם צריכים אמצעי כתיבה, ככה גם עט  ממותג יכול להיות תוספת חמודה לעין בסביבת המשרד. כיום, ניתן למצוא מגוון עטים חדשניים כמו לדוגמא, עט עם תוספת פנס וכו'.

קישוטים למשרד/ לשולחן
לנראות ולעיצוב של סביבת העבודה יכולה להיות השפעה רבה על מצב הרוח – והמטרה היא כמובן שהעובדים יגיעו למשרד שייצור אצלם הרגשה טובה. פה אפשר להכניס קישוטים שונים ומיוחדים לשולחן ולסביבת העבודה, שיכולים להוות ללא כל ספק כמתנה פרקטית וחשובה – האפשרויות הן רבות וההמלצה היא להיות יצירתיים בכל מה שנוגע לקישוטים הקטנים והגדולים.

שעון קיר
כיום ניתן למצוא שעון קיר או שעון שולחני בכל מיני גרסאות, כאשר בחלק מהמקרים השעון מהווה חלק מלוח ממו או מאלמנט אחר שיש לו גם שימושים חשובים נוספים.
בכל מקרה, שעון כזה הוא לרוב למטרות עיצוב, אבל גם תוסף שימושי בנוף העבודה, מתי זה הזמן לצאת להפסקה ומתי כמובן, הסתיים לו יום העבודה.

כירבולית
נחזור רגע לעובדה שיש לא מעט עובדים שסובלים מקור ולכן, כירבולית מפנקת שתחכה להם במשרד, יכולה לחסוך להם הרבה ריבים עם העמיתים על נושא המיזוג.

מתנות לעובדים – למה זה טוב לארגון שלך

6 רעיונות לפעילויות גיבוש מקוריות לארגון

להזמין או לא להזמין? זאת השאלה. הזמנת מתנות ומוצרי פרסום בעידן המודרני

אוזניות
עובדים רבים חולקים את חלל העבודה שלהם עם עובדים אחרים ולא תמיד קל להם לעבוד כשיש רעשים. מהסיבה הזאת, אוזניות יכולות להוות ככלי עזר חשוב ומשמעותי, אשר יאפשר לאותם העובדים ליהנות משקט ולעבוד בריכוז מקסימאלי.

לוח שחמט/ דמקה
אז נכון שעובדים מגיעים למקום העבודה בכדי לעבוד, אבל, חשוב לזכור שבכל יום עבודה יש להם גם הפסקות ומשחק שחמט או דמקה, יכול להוות כדרך נפלאה להעביר את ההפסקה – וכמובן, גם להתגבש עם העובדים האחרים ולהזמין אותם להיות שותפים למשחק.

מסגרות לתמונות
בכדי שהעובדים יוכלו ליצור לעצמם סביבת עבודה ביתית ונעימה, רבים מהם ישמחו לתלות תמונות של בני המשפחה וחברים. לכן, מסגרות מעוצבות לתמונות יכולות להוות כמתנה שימושית בעבורם – כיום, ניתן למצוא מסגרות מיוחדות המשולבות עם שעון ועם אלמנטים אחרים.

רשימת העזרים האופציונאליים היא עוד ארוכה, כאשר בתקציבים יחסית נמוכים ניתן להעניק לעובדים מתנות אשר יהפכו את סביבת העבודה שלהם להרבה יותר פרקטית, כיפית ונעימה.

Idan Eldad
Co-CEO and Owner, Advertising Group 10

054-2321554 | idan@pirsum10.co.il | 077-4000-926

אהבתם את הפוסט?

לקבלת רעיונות ומוצרים שיעזרו לכם לקבל השראה, הירשמו: